diumenge, 31 de juliol del 2011

Festa (fotre)!

Com anuncia Ikea, el venedor de mobles suec que va fer desembarcar les calaixeres Smirnoff i els llits Schopenhauer al nostre país, tinc dret a la meva festa! http://www.youtube.com/watch?v=_VL3qA9qhvk
I ara la començo! I qui m'ho diu!? Qui m'ho demana!? Qui m'hi obliga!?
Doncs segons la Cruzcampo, la part sud del cervell. I és que, segons la cervesa andalusa, el cervell no està dividit en hemisferi dret i hemisferi esquerre, com tota la vida ens han explicat i ensenyat. Sembla ser que ens han mentit, com en allò de que el PSOE és un partit d'esquerres o que el franquisme es va acabar el 1975. Ara sembla que el cervell està dividit en nord i sud. Però també ens van mentir en les funcions! Perquè quan ens deien que a la dreta hi tenim la part sensorial i la del gust, nosaltres dèiem amén a tot, però ara resulta que mentre la part nord és la que et porta a la feina, la part sud la va liant convidant a birres a tothom. Un petit incís. Noia! Es veu d'una hora lluny que et vols lligar al noi que puja amb tu a l'ascensor. Si realment vols tenir alguna cosa amb ell no el convidis a cervesa, digues-li una cosa de l'estil: "Et faré tantes marranades que se'm podriran les genives!" Això sí que demostra que tens part sud al cervell! O que tens el cervell molt al sud... http://www.youtube.com/watch?v=fkbUY1ir7eM
I és que a l'estiu, tota cuca viu! I amb això també us vull advertir que els mosquits estan més a l'aguait que mai, que claven mossegades que és un "cuntentu"!
Però bé, tinc dret a la meva festa! I això és el que faré! Festa! Uns dies de festa. Segur que sortirà més d'un espavilat dient que ja fa dies que faig festa, que aquest bloc està ple de teranyines i mil històries. No els escolteu, són uns envejosos.
Els que fa temps que estan de festa són els de TV3. Heu vist la moda que porten d'un temps cap aquí? Totes les promocions de temporada els hi ha de fer la gent. I això que és pública! Vindria a ser com això del copagament de la sanitat! I la gent vinga a enviar fotos i vídeos! Com es nota la crisi! No se'n salva ni la Terribas! Encara recordo que no fa massa temps cada estiu TV3 tenia la seva pròpia cançó! I tot amb grups de renom, gent de la més alta categoria de la música catalana. Mireu sinó aquest vídeo! http://www.youtube.com/watch?v=ryf4uJMQ4aM&feature=related

Doncs res persones, un que es retira per uns dies a pensar en totes les bestieses i animalades que surten per la televisió i a carregar el tinter pel setembre!

Bones vacances a tothom!

1 comentari: